Hervormde kerk ‘voor hen die onze hulp goed kunnen gebruiken’

Supermarktketen PLUS continueert ook dit jaar haar spaaractie voor de inmiddels bekende boodschappenpakket ter waarde van 50 euro.  De actie die op 25 oktober jl. inging duurt nog t/m zaterdag 30 januari 2021. Volle spaarkaarten kunnen t/m zaterdag 6 februari 2021 worden ingeleverd. Je krijgt al een zegel bij elke 10 euro aan boodschappen. Bij 75 zegels kun je je volle spaarkaart inleveren en direct een gratis Boodschappenpakket meenemen. En als je digitaal gaat sparen, ontvang je direct 4 gratis zegels!

De diaconie van de Hervormde kerk in Nieuwerkerk a/d IJssel vraagt u net als eerdere jaren, met hen mee te sparen voor hen die onze hulp goed kunnen gebruiken. “Samen kunnen we een verschil maken! Met de pakketten hopen wij veel gezinnen blij te maken.”

U kunt uw zegels door de brievenbus doen bij diaken Van den Berg op het Rietveen 7. Heeft u een pakket over dan mag u dit uiteraard ook bij een van de diakenen brengen. Met behulp van de PLUS-app kunt u ook digitaal sparen voor zegels. Ook dan kunt u de zegels via de app ‘weggeven’ ten goede van deze actie. Dit doet u in het menu ‘Mijn spaaroverzicht’ U vindt in dat menu de optie ‘Spaarzegels weggeven’ Wanneer u deze optie selecteert kunt u onderstaande QR code scannen. U geeft aan hoeveel zegels u wilt weggeven. Deze worden dan toegevoegd aan de digitale spaarkaart van de diaconie.