Ds. Theunisse is nieuwe predikant Dorpskerk Zevenhuizen

Met grote vreugde en dankbaarheid melde de kerkenraad van de Dorpskerk uit Zevenhuizen dat ds. Adriaan Theunisse het beroep vanuit hun gemeente heeft aangenomen.

De Hervormde gemeente uit de Dorpskerk had op dinsdag 7 juni de beroepsbrief aan ds. Theunisse overhandigd. Vanaf dat moment had ds. Theunisse drie weken om te beslissen. Ds. Theunisse is sinds 2014 predikant in Beekbergen waar hij en zijn gezin ook wonen. Naast het beroep uit Zevenhuizen had hij nog een beroep open staan uit Bedum. In maart dit jaar bedankte hij nog voor een beroep uit Herwijnen.

Eerder bedankte ds. Gooijer voor een beroep uit Zevenhuizen. (ds-a-gooijer-bedankt). De gemeente uit Zevenhuizen was vacant sinds het vertrek van ds. Van Vreeswijk die begin dit jaar een beroep van Pelgrimskerk in Rotterdam IJsselmonde aanvaarde. (ds-van-vreeswijk-verlaat-de-zuidplas