40 jaar Nieuwe Westerkerk

Op 26 oktober van dit jaar is het 40 jaar geleden dat de Nieuwe Westerkerk in Capelle a/d IJssel in gebruik werd genomen. Toen de kerk aan de Nijverheidstraat te klein werd, is uiteindelijk een nieuw kerkgebouw gebouwd aan het Valeriusrondeel. Op zaterdag 28 oktober zal e.e.a. met enkele feestelijkheden gevierd worden. Er zijn o.a. een open huis (incl. tentoonstelling), kindertheater en diverse activiteiten voor kinderen en volwassenen.

Ook de ochtenddienst van zondag 29 oktober zal in het teken staan van dit jubileum. Deze dienst zal geleid worden door onze oud-predikant prof. dr. A. de Reuver, die ook de opening van ons kerkgebouw verrichtte. Binnenkort zal het programma ook op hun website verschijnen. Van harte welkom!