A Tribute to the Continental Singers

Een fenomeen – dat kun je de Continental Singers gerust noemen. Decennialang toerden Amerikaanse en Europese ‘Continentals’ door Europa met nieuw zangtalent, overweldigende reacties en volle zalen. Veel mensen hebben warme herinneringen aan niet alleen het beleven van de muziek van de Continental Singers, maar ook aan het zelf meedoen in zo’n groep! De hernieuwde interesse in de muziek uit de jaren tachtig betekent ook interesse in de populaire gospelgroepen en hun muziek. Voor zowel het publiek als de ‘Continentals veteranen’ van weleer is er nu goed nieuws.

In mei komt er een heus “Tribute to the Continental Singers”: drie optredens in Rotterdam, Nijkerk en Veendam die je meenemen door de veelkleurige geschiedenis van de Continental Singers.

Op 17 mei in de Rotterdamse Breepleinkerk. Van Malenstraat 104.