Acties jongeren voor World Servants reis

Een grote enthousiaste groep jongeren uit de Hervormde gemeente in Nieuwerkerk aan den IJssel gaan op reis. De reis staat gepland voor de zomer van 2024. Ze mogen gaan bouwen in Zambia en Ghana. Maar hun avontuur start nu al, tot aan de zomer gaan ze actie voeren om een mooi bedrag op te halen. Wat maakt hen nu bijzonder? Zij mogen gaan bouwen in Ghana en Zambia om de gemeenschap daar een stap verder te helpen.De afgelopen periode zijn ze als actiegroep druk bezig geweest met het bedenken en uitwerken van verschillende acties om zo het project te kunnen gaan financieren.

Ze nemen u graag mee in de acties die de komende periode gaan plaatsvinden en hebben deze acties verzameld in een poster. Maar neemt u vooral ook een kijkje op hun actiepagina hier is meer informatie te vinden over het project en op het actieplatform vindt u meer informatie vinden over specifieke acties. www.worldservants.nl/nieuwerkerk.