Afscheid ds. Van Vreeswijk

Op zondagmorgen 20 juni vindt de afscheidsdienst plaats. Het is de wens van ds. Dirk van Vreeswijk dat alleen gemeenteleden de dienst bij zullen wonen. Vooralsnog gaat men er van uit, dat die dienst dus met max. 60 gemeenteleden fysiek in de dorpskerk zal plaatsvinden. De dienst is digitaal te volgen via kerkdienstgemist.nl.

Op zaterdagmiddag 19 juni is er van 14.30 tot 17.30 uur een “lopende receptie” in en om de kerk, waarin men de gemeenteleden gelegenheid geven om afscheid te nemen van Dirk en Jeannette. De nadruk ligt daarbij op “lopend”. Het zal langslopen zijn en met een elleboog of handgebaar elkaar groeten. Ook zal het niet mogelijk zijn, om met elkaar te spreken of elkaar te ontmoeten. Men zal werken met “tijdsloten”, zodat de gemeenteleden zo gespreid mogelijk naar de kerk komen. De tijdsloten zijn aldus:

14.30 uur tot 15.15 uur: gemeenteleden met achternaam beginnend van A t/m F

15.15 uur tot 16.00 uur: gemeenteleden met achternaam beginnend van G t/m L