Afscheidsdienst ds. Couvée in de Pauluskerk

Op 13 november 2020 gaat ds. Dick Couvée, predikant-directeur van de Pauluskerk, na twaalf bewogen jaren met emeritaat. Om zoveel mogelijk ruimte te maken en iedereen gelegenheid te geven afscheid te nemen, zijn er meerdere momenten waarop we stil staat men stil bij zijn vertrek. Sommige bijeenkomsten zijn ook via livestream te volgen, in Theater Rotterdam, of vanuit huis.

Op zondag 8 november vindt de afscheidsdienst plaats, in de Pauluskerk. Vanwege de coronamaatregelen kan naar verwachting niet iedereen de dienst bijwonen in de Kerkzaal. In de Kerkzaal is plaats voor ongeveer 40 mensen. Op het kerkplein, waar ongeveer 20 mensen kunnen zitten, kunt u de dienst live volgen via een televisiescherm.

Ook in Theater Rotterdam is de dienst via live stream te beleven. Voor de livestream in Theater Rotterdam dient u zich apart aan te melden (hieronder). Daarnaast kunt u de dienst ook thuis live volgen, via YouTube, met deze link. Uiteraard zijn de eerste plaatsen in de Kerkzaal voor de mensen die zijn verbonden aan de geloofsgemeenschap, dus ook voor bezoekers en vrijwilligers van de Pauluskerk.

Heeft u vragen over de afscheidsdienst, dan kunt u  mailen naar  Jan Blankers, e-mail: janblankers@yahoo.com.