Afsluitende dienst van de Week van Gebed voor de Eenheid van de Christenen

Deze dienst, op zondagavond 24 januari 2021 om 20.00 uur, is een dienst die uitgaat van de gezamenlijke christelijke kerken in Nieuwerkerk a/d IJssel. Het is al jaren gebruikelijk dat deze Week gebedssamenkomsten worden gehouden in de verschillende kerken maar helaas konden deze door de COVID-maatregelen geen doorgang vinden.

We zijn daarom blij dat deze interkerkelijke dienst, die de afsluiting is van deze Week, wel doorgaat al is het in bescheiden mate. De voorganger Joop Risamasu van de Volle Evangelie Gemeente Effata en vanuit diverse kerken wordt medewerking gegeven; het thema is #blijfinmijnliefde.

De organisatoren hopen dat u deze viering met hen mee wilt beleven, ook al is het op een digitale manier. Deze viering is eerder opgenomen en wordt op zondagavond om 20.00 uur  uit gezonden  via de link: https://hervormdnieuwerkerk.nl/kerkdiensten/zondag-24-januari-2021-2000/ .

U bent van harte uitgenodigd!