Allerheiligen en Allerzielen

In de katholieke kerk wordt jaarlijks op 1 november Allerheiligen gevierd. Op die dag worden alle heiligen herdacht. Een dag later is het Allerzielen en komt men samen om alle overledenen te herdenken.- Allerheiligen kunt u binnen onze parochie meevieren tijdens de eucharistieviering maandag 1 november in de Open Hof te Rotterdam om 09.00 uur. U bent van harte welkom.

Allerzielen wordt op al onze locaties afzonderlijk gevierd. Op dinsdag 2 november om 09.00 uur in de St. Joseph te Nieuwerkerk aan den IJssel voor een ieder die 's-avonds niet in de mogelijk is te komen, is er een eucharistieviering, u bent van harte welkom. 's-avonds vindt er op alle locaties (m.u.v. de H. Jozef te Lekkerkerk) een viering plaats om 19.30 uur. U bent van harte welkom, aanmelden is niet nodig.