Alphacursus 2021

In een sfeer van onderlinge ontmoeting, openheid en vrijheid wil men met elkaar in gesprek gaan over de onderwerpen van ons geloof, en dat wat ons in ons dagelijks leven bezig houdt. In september maken ze een start met de geloofsgesprekken Alpha en komen in een kleine groep bij elkaar op de vrijdagmiddag. Men start met een korte inleiding op het thema van het geloofsgesprek. Aansluitend wisselen ze ervaringen uit, komen met elkaar in gesprek over de vragen die ons bezig houden, en verdiepen zich in deze onderwerpen.

De eerste bijeenkomst staat gepland op vrijdag 10 september van 14.00 – 16.00 uur in de St. Joseph kerk, Kerklaan 20 Nieuwerkerk aan den IJssel. Van harte welkom. Bij voldoende aanmeldingen start de cursus en worden de vervolgdata bekend gemaakt.

(Rekening houdend met alle regelgeving rondom corona).

U kunt zich aanmelden bij pastor Gerda Martens: pastor.martens@christoffelparochie.nl