Ardjan de Boo bij Effata

Op 16 februari a.s. spreekt Ardjan de Boo in de Volle Evangelie Gemeente Effata. Ardjan de Boo spreekt veel in kerken en op conferenties. Hij is getrouwd met Merit en samen wonen ze in Zwolle. Ardjan heeft een bachelor en master politicologie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen afgerond en een minor religiewetenschappen gevolgd.

In 2017 kwam zijn boek ‘Kerk vol kracht’ (Scholten Uitgeverij) uit. Dit boek vormde de springplank voor dat wat hij nu het liefste doet: mensen inspireren en activeren tot het ‘leven in volheid’ (Johannes 10:10). Kom op 16 februari om geïnspireerd en geactiveerd te worden!

Iedereen is welkom op 16 februari om 12:00 uur in de St. Josephkerk aan de Kerklaan in Nieuwerkerk aan den IJssel.