Arjan Breukhoven speelt met publiek

Op zaterdag 6 juni zal Arjan Breukhoven een orgelconcert geven MET publiek in de Dorpskerk van Berkel en Rodenrijs! Breukhoven speelde sinds 13 maart tot aan afgelopen weekend dagelijks de LiveFacebookConcerten, en nu nog drie keer per week live via FB.

Zo het er nu naar uitziet is het vanaf 1 juni toegestaan om met maximaal 30 aanwezigen een concert te mogen geven. Vandaar dat hij nu uitgaat van twee concerten op 6 juni:

Middagconcert om 17:00 uur
Avondconcert om 20:00 uur

Uiteraard worden alle regels in acht genomen die zijn opgesteld door het RIVM!!! De kerk is gelukkig groot genoeg om voor 25 personen meer dan anderhalve meter ruimte te creëren tussen alle bezoekers.

Kaarten a € 10,- zijn alleen op reservering verkrijgbaar via https://www.arjanbreukhoven.nl/agenda

Aan de kerk zijn geen kaarten verkrijgbaar, alleen op reservering.

Maar let op: vol = vol!