Bach in kleine bezetting op zondagavondconcert Open Hof

Op zondag 27 september om 19.00 uur is er weer een zondagavondconcert in Open Hof kerk. Te gast is de kerkmusicus van de ‘Bach-Taufkirche’ te Eisenach, Christian Stötzner. Niet vreemd dat er veel Bach op het programma staat! Orgelmuziek natuurlijk, gespeeld door Stötzner, maar ook het grote vijfstemmige motet Jesu, meine Freude! Verder enkele kleine vijf- en zesstemmige werken van voorgangers en familieleden van Bach, van Monteverdi en van Rheinberger.

De zangers zijn van hoog naar laag Glenda Ossekoppele, Anje de Kuiper, Josian Strous, Ard Verkerke en Vincent Lorijn. Muzikale leiding: Willem Blonk. Een semi-professioneel ensemble, maar ook voor dit concert heft de Stichting Open Hof Muziek geen toegangsprijs - wel is er een collecte na het concert. Even uzelf aanmelden is nog steeds nodig, met naam, adres en tel. nr., bij de heer Nico Hof, mail: nhof@chello.nl