BAM Congres 2020

De andere weg; ondernemen vanuit geloof, hoop en vernieuwing.

Het Business as Mission Congres
Hoe kan ondernemen vernieuwing bevorderen binnen kerk, hulpverlening en zending, en hoe ziet geloof en hoop eruit als het tegenzit? Daarover gaan we in gesprek. Met Bart Kuijpers (medeoprichter van Coolblue), Paul Unsworth (predikant en ondernemer in hartje Londen), David Skews (BAM Global) en anderen.

Programma donderdag & vrijdag
Op donderdag is het programma gericht op verbinding tussen bedrijfsleven/ondernemers en kerk/NGO wereld. Op vrijdag hoe je als ondernemer de weg van Jezus kunt gaan en hoe je je onderneming in kunt zetten voor God en medemens.

Voor wie?
Het congres is bedoeld voor ondernemers én vertegenwoordigers vanuit kerk, NGO en onderwijs, want we willen de roeping van ondernemerschap bevestigen in de volle breedte van het Lichaam van Christus. Om verbinding te bevorderen nemen we ruim tijd voor ontmoeting tijdens koffie en lunch.

Meld je tijdig aan, want vanwege de anderhalve-meter-regel zijn plaatsen beperkt.

Het congres gaat door – als het fysiek niet mogelijk is vanwege corona, dan online.

Indien online, ontvang je 50% restitutie.

Het event is tweetalig: Nederlands & Engels.

Gratis parkeren.

Meer informatie over het programma op: www.businessasmission.nl/bamcongres2020