Bazaar in de Ontmoetingskerk

Ook dit jaar zal er een bazaar gehouden worden in de Ontmoetingskerk in Capelle Schollvaar en wel op zaterdag 2 november 2019 van 10.00 – 15.30 uur.

Er worden op deze dag allerlei tweedehands spullen te koop aangeboden, maar er is ook een kraam met nieuwe spullen. Er worden sieraden verkocht en kinderspeelgoed, er zijn handgemaakte wenskaarten te koop en nog veel meer. Tijdens de bazaar draait het Rad van Avontuur. Tevens zullen er tijdens deze bazaar activiteitenzijn voor de kinderen, en zullen er planten/bloemen verkocht worden.

Ook voor de inwendige mens wordt goed gezorgd op deze dag. Het broodje kroket is een begrip, de (erwten)soep is heerlijk en bij een kopje koffie of thee hoort vanzelfsprekend een plak cake of een stuk (appel)taart. De opbrengst van de bazaar is deze keer bestemd voor de kerk en voor een evangelisatie-project en een algemeen Capels doel.

Op deze dag zijn veel vrijwilligers actief om het tot een geslaagde dag te maken, maar ook een paar dagen eerder wordt er hard gewerkt. Op woensdag 30 oktober, donderdag 31 oktober, tussen 14.00 - 20.00 uur, worden namelijk alle NOG GOED BRUIKBARE spullen voor de tweedehands verkoop in ontvangst genomen en gesorteerd. Dit kan eventueel ook nog op vrijdagochtend 1 november tussen 10.00 -12.00 uur. Aangezien er geen opslagruimte beschikbaar is, is het niet mogelijk eerder dan die data de spullen te verzamelen. Ook worden er GEEN grote stukken (zoals meubels) en kleding verkocht.

Verdere informatie via Ankie van de Polder ankie@vandepolder.com of Rianne Hoogerwaard rianne.hoogerwaard@gmail.com