Benefietconcert stichting 'Als kanker je raakt'

Op vrijdag 1 november zullen een aantal koren van Martin Mans medewerking verlenen aan een benefietconcert, dat zal plaatsvinden in de Breepleinkerk, van Malsenstraat 104, 3074 PZ Rotterdam.

Medewerkenden: Chr. Waddinxveens Mannenkoor ‘De Gouwestem’, The Martin Mans Formation, Vocalgroup ‘Voice’, allen o.l.v. Martin Mans, Martin Zonnenberg (orgel), Mark Brandwijk (piano), Jantine Kalkman (trompet) en Kizzy (muzikale column).
Aanvang: 20.00 uur
Toegang: € 10,-; kinderen t/m 12 jaar € 5,-
Toegangsbewijzen: via www.alskankerjeraakt.nl/webshop en via de koorleden
Aan de kerk op de avond van het concert

De stichting Als kanker je raakt wil iedereen die geraakt wordt door kanker ondersteunen in de chaos van het ziek zijn. Wij willen je steunen in de chaos van diagnose en behandeling, wanneer het ziek zijn toeneemt en alle zekerheden verdwenen lijken te zijn. Als christenen met verschillende achtergronden bieden wij een open oor en hart. Zelf door kanker geraakt willen we je verder helpen. Met je meetrekken. Er voor je zijn. De paraplu staat symbool voor wie God is en wat wij willen zijn: veelkleurig, beschermend, schuilplaats.