Bertus en de Refo’s spelen verzoeknummers

Bertus en de Refo’s is het combo van de Protestante gemeente De Stroom in Moordrecht-Gouderak. Ze spelen allerlei muziek met in eigen gemeente de nadruk op muziek uit de Opwekkingsbundel en hebben ervaring uit verschillende combo's en bands en kunnen de nummers zowel spelen als voor kerkgangers begeleiden. Ook kunnen ze spelen op bijvoorbeeld een praise-avond of kinderdienst.

“Het is een onzekere tijd, waarin we met nieuwe situaties om moeten leren gaan. We willen u oproepen liederen door te geven die u graag zou willen zingen of beluisteren. Een lied dat veel voor u betekent of een lied dat u kracht geeft. Psalmen, gezangen, kinderliedjes, opwekkingsliederen, alles is welkom!

Op woensdag 1 april, van 19:15 - 20:00, speelt het combo verzoeknummers en de eerste 16 verzoeken zijn binnen. Het wordt een muzikale bemoediging vergezelt met korte meditatie. Te volgen via kerkdienstgemist.nl.

Om een indruk te krijgen van het combo kunt u onderstaande opnames bekijken die omroep Zuidplas maakte van hen tijdens de praise-avond in De Lichtkring in Nieuwerkerk a/d IJssel: