Bijbel & Bier

Het klinkt als een onwaarschijnlijke combinatie, bier en Bijbelverhalen. Maar menig klassiek bier is door monniken gebrouwen en iemand als kerkhervormer Luther belegde graag avonden, waarbij goed eten en drinken samenging met goede en diepgaande gesprekken. Vandaar het idee om deze combinatie nieuw leven in te blazen.

Een avond Bijbel & Bier in de Openhof kerk bestaat uit de combinatie van duiken in een Bijbelverhaal en daarna napraten met een bijpassend glas bier. Deze eerste avond is dat een verkenning van Genesis 3 samen met “De Verboden Vrucht”. NB: Natuurlijk ben je niet verplicht bier te drinken en zal er met mate gedronken worden!

Aanmelden voor deze activiteit kan via een email (ds@fulcotimmers.nl). Bij aanmelding ontvang je de meeting-gegevens om deel te nemen via Zoom.