Bijbelstudies ‘Jij & Ik = kerk’

De Protestantse gemeente in Nesselande is een veelkleurige gemeente, met mensen overal vandaan. Men vindt het een plezier om elkaar te ontmoeten rondom de Bijbel en anders dan op zondagochtend in de dienst is er op deze thema-avonden tijd en ruimte voor gesprek, Bijbelstudie, het delen en spiegelen van je eigen inzichten en het hardop nadenken over wat God ons door Zijn Woord wil leren.

Ben je ook benieuwd wat het voorbeeld van de kerken in de Bijbel voor ons kan betekenen? Wil je met ons meelezen in je Bijbel en ontdekken wat de relevantie is voor jouzelf en voor de kerk? Kom op maandag 13, 20 en 27 januari om 20.00 uur voor deze unieke miniserie over de kerken in Antiochië, Korinthe en Laodicea. Iedereen is uitgenodigd en van harte welkom.

In “de Knoop”, Robert van ’t Hoffstraat 10 in Rotterdam Nesselande.