Bijeenkomst ‘Anders Begaafd’

God heeft ons allemaal anders gemaakt. Als je een verstandelijke beperking hebt kan je niet altijd begrijpen wat er in de kerk gebeurt. Maar je mag weten dat je net als alle grote en kleine mensen in de kerk geliefd bent als kind van God. Dit jaar komen we bij elkaar in de St Caecilia kerk in Capelle a/d IJssel op 9 september 2023 van 11.00 tot 14.00 uur.

Pastoor Huub vertelt het verhaal van de kinderzegening, we zingen, schrijven intentiekaarten en steken hiervoor een kaarsje aan. daarna is er tijd voor een spel en een lunch als afsluiting. Vrijwilligers vanuit de Sint Christoffel parochie werken samen met Kerkplein en de activiteit rouleert langs de betrokken kerken.

Allen die een warm hart toedragen aan mensen met een verstandelijke beperking, zelf ‘Anders Begaafd’ zijn of gewoon eens willen weten wat we nou doen op zo’n bijeenkomst: Van harte welkom! En heb je nog vragen, neem dan gerust even contact op met pastoraal consulent: Tanja Demper - td@samen010.nl