Boekenmarkt in Caeciliakerk

Op 21 augustus is er in de Caeciliakerk weer de maandelijkse boekenmarkt. Deze maand traditiegetrouw de GRATIS-BOEK-ACTIE. Bij besteding van € 5.00 een gratis boek uitzoeken uit de ruime, vooraf geselecteerde collectie. Alle boeken zijn van goede kwaliteit en er is een ruime keuze. Neem dus extra tassen mee om al het moois dat je uitzoekt mee te nemen. En met zo’n actie kunnen dat best stapels worden.

In de vakantieperiode geen onderbreking van de maandelijkse boekenmarkt; die gaat altijd door. Vanzelfsprekend worden de Corona-regels nageleefd; bezoekers kunnen zonder problemen 1,5 meter afstand houden. Als het aantal bezoekers het maximaal toegestane nadert, zult u misschien even moeten wachten. Door de vele bezoekers wordt het ook deze maand weer een gezellige boekenmarkt.

Iedereen is van harte uitgenodigd om te komen snuffelen tussen de honderden boeken. Natuurlijk is er ook gelegenheid om een praatje te maken bij een kopje koffie of thee.

Zocherstraat 90 in Rotterdam Alexander.