Boekhandel Shofar initieert kaartenactie

Onder het motto ‘Stuur (gratis) een kaartje naar...’ start bij de Christelijke boekhandel aan de Kerklaan in Nieuwerkerk a/d IJssel op 25 maart a.s. deze kaartenactie. “We willen er voor elkaar zijn in deze tijd! Een mooie manier daarvoor is het sturen van een kaartje.” Die speciaal voor de boekhandel ontworpen zijn door Liefdewoord.nl en de actie wordt mogelijk gemaakt door Vrienden van boekwinkel Shofar.

Kies in de winkel de kaarten uit die je aanspreken (max. 4 per klant). Schrijf de kaarten voor mensen aan wie je wat wilt laten horen. Ter bemoediging of gewoon als groet. Lever de kaarten weer bij de Shofar in en zij zorgen kosteloos voor de verzending. De kaartenactie gaat woensdag 25 maart van start en duurt zo lang de voorraad strekt. In boekwinkel Shofar liggen gratis kaarten klaar!

Zie ook: