Capelse Dorpskerk schrapt Bazaar

"Met pijn in ons hart hebben we besloten, dat de Dorpskerk Bazaar, door de Covid ’19 crisis, in 2020 niet door kan gaan. Er is teveel onzekerheid om het evenement ‘verantwoord’ te kunnen organiseren. Voor de kerk is dit een behoorlijke financiële aderlating.

Om de pijn enigszins te verzachten, hebben we besloten de loterij wel door te laten gaan. De trekking van de loterij gaat, zoals in de vergunning is vastgelegd, plaatsvinden op 19 september.

U kunt de kerk steunen, door zoveel mogelijk loten te (ver)kopen. Heeft u al (verkochte) loten thuis, dan kunt u deze elke woensdag tussen 13.00 uur en 14.30 uur inleveren in het kerkelijk centrum. Tevens is er dan de mogelijkheid om loten voor uzelf en/of boekjes voor de verkoop halen."

Voor meer informatie zie: www.dorpskerkcapelle.nl/2020/06/17/