Classical Christmas - Jan Vayne

Het mooiste Kerstoratorium in de schitterende Laurenskerk Rotterdam.

Geniet in de decembermaand van een onvergetelijk kerstconcert waarvoor dirigent Pieter Jan Leusink een bijzonder en gevarieerd programma samenstelde.
Classical Christmas met bijzondere composities van Bach, Händel en Vivaldi! Van spectaculair tot verstild, van gepassioneerd tot teder: Het koor laat de kerstklassiekers hemels klinken in de prachtige historische kerken en Het Concertgebouw Amsterdam. Met solistische bijdragen van de sopranen Olga Zinovieva en Eva Schuurman en tenor Martinus Leusink weten deze musici de ware kerstgedachte aan je over te brengen.

Jan Vayne
Pianovirtuoos Jan Vayne zorgt voor ontroerende momenten met zijn geniale spel. Uniek: De meesterpianist improviseert op eeuwenoude thema’s met medewerking van The Bach Orchestra of the Netherlands.
Het orkest dat bestaat uit internationale musici, speelt een grootse rol tijdens dit programma. Kortom: Ervaar de sprankelende interactie tussen Jan Vayne en The Bach Choir & Orchestra of the Netherlands onder leiding van de bekende dirigent Pieter Jan Leusink. Puur, warm en sfeervol in de weken voor kerst!

Speciaal voor de bezoekers aan de Laurenskerk zijn de concerten tegen een speciaal tarief te bezoeken. Klik hier voor meer informatie en tickets.