Cursus creatief voor God en voor elkaar

God zoekt creatieve durvers die Hem als onze Schepper, Createur, Zijn wil zoeken en Hem willen gehoorzamen (Lees Jesaja 54:11-17). De basis: U weet Gods kind te zijn, bent bekeerd, wedergeboren en u verlangt er naar vrucht te dragen. Creativiteit is niet alleen schilderen, muziek maken, dichten, schrijven, dansen, ontwerpen van kleding, huizen bouwen, zoals architecten dat doen. Het is veel meer en je kan het van alle kanten benaderen.

De eerste opdracht wordt het tekenen of schilderen van een bloem die volgens u het meest bij u past. Ik laat u zien hoe dat eenvoudig kan met de aquareltechniek. Iedereen kan dat en wij helpen u op weg.

Deze cursus wordt gegeven door: Koos en Heidy van der Sterre. Data: vrijdag 23 en 30 september; vrijdag 7 en 14 oktober. Tijd: 19:30 – 21:00 uur. Locatie: Evangelisch Centrum Het Kruispunt aan het Goudmos 67a te Nieuwerkerk aan den IJssel. Voor de benodigde materialen wordt gezorgd.

Vanaf zondag 28 augustus kunt u zich aanmelden voor deze cursus door in te tekenen op de inschrijflijst op de statafel achter in de kerk. Daar zal ook een infoblad bij liggen welke u mee mag nemen of u stuurt een email naar redactie@veghetkruispunt.nl.