Cursus ‘Jezus beter begrijpen’

Op woensdag 22 januari start de cursus 'Jezus beter begrijpen’. Tijdens zeven bijeenkomsten nemen we je mee aan de hand van het boek 'Jezus beter begrijpen'. Dit boek is het 1e deel in de bijbelstudiereeks 'Bijbel beter begrijpen' door Niels de Jong. Hij probeert op een toegankelijke wijze een beeld te geven van de centrale figuur van het christelijk geloof en één van de meest besproken personen uit de wereldgeschiedenis. Het bekijkt Jezus vanuit het evangelie van Johannes, een evangelie waarin veel thema`s worden aangesneden die centraal staan in de Bijbel en het christelijk geloof.

Iedere bijeenkomst behandelen ze een nieuw thema en starten met een introductie gevolgd door een korte uitleg bij een Bijbelgedeelte daarna is er ruimte om met elkaar in gesprek te gaan over het thema. De cursus is gratis en vrijblijvend en wordt vanaf 22 januari om de week gegeven van 20.00 uur tot 21.30 uur in De Vluchtheuvel in Nieuwerkerk a/d IJssel.

Meer informatie of wilt u zich aanmelden? Neem contact op een e-mail naar alphanieuwerkerkadijssel@gmail.com