Dauwtrappen op Hemelvaartsdag

Al jaren volgt men in De Ringvaartkerk de heel oude traditie van Dauwtrappen op Hemelvaartsdag. Ze beginnen met een wandeling door het frisse, groene lentelandschap in Hitland, om daarna met alle wandelaars en andere belangstellenden in de Ringvaartkerk te genieten van een gezamenlijk ontbijt.

Men start op donderdagochtend 26 mei om 07:00 uur bij De Ringvaartkerk en vertrekken dan met de auto naar de parkeerplaats bij de golfbaan in het Hitlandpark. Vanaf deze plek begint de wandeling, die ongeveer 45 minuten duurt. Om 08:15 uur staat in de kerk een heerlijk ontbijt klaar (ook voor niet-wandelaars! )

Wil iedereen die komt ontbijten zich opgeven? “We willen ook graag weten hoeveel kinderen er komen, zodat we ook andere drankjes kunnen verzorgen dan koffie en thee. We eindigen ons ontbijt met een hemelvaartsdagviering om 09:00 uur, voorganger is ds. Rianne van Halsema. We rekenen op een gezellige en drukke start van deze hemelvaartsdag. Wilt u uw deelname aan de wandeling en/of het ontbijt voor 18 mei a.s. doorgeven aan Annelies Legters: avhl@xs4all.nl of Wil Redert wredert@casema.nl