De Oosterkerk kerstmarkt 2019

Zaterdag 14 december wordt er een kerstmarkt georganiseerd in de Oosterkerk. Een middag vol gezelligheid, kerstsfeer en creativiteit.  Natuurlijk is er koffie/thee en chocolademelk met zelfgebakken koek, cake en taart.  Maar ook de overbekende glühwein ontbreekt niet.

Kinderen kunnen knutselen, er is een workshop waarin je leert een sfeervol kerstststuk te maken en In de loterij zijn prachtige prijzen te winnen. Dat is nog niet alles, de middag wordt afgesloten met een stampottenbuffet!

Waarom een kerstmarkt?
Natuurlijk niet alléén voor de gezelligheid. “We zamelen geld in, voor de kerk en voor ons diaconale jaardoel Rudolphstichting/de Glind! De Glind is een dorp -vlakbij Barneveld- waar voornamelijk gezinshuizen staan, waarin kwetsbare kinderen worden opgevangen. Deze uithuisgeplaatste kinderen hebben hier een veilig thuis, waarin zij kunnen opgroeien en zich kunnen ontwikkelen tot zelfredzame en evenwichtige volwassenen.”

De kerstmarktcommissie van de Oosterkerk verwacht een grote opkomst van bezoekers en hoopt er met hen een mooie en gezellige middag van te maken. De kerstmarkt is op zaterdagmiddag 14 december van 15.00 tot 19.00 uur in de Oosterkerk. Adres: De Vallei 2, 2905 NP, Capelle aan den IJssel.