De rechten van een migrant

Komende vrijdag 29 oktober zal pastor Huub Flohr, pastor in de Sint Josephparochie in Nieuwerkerk a/d IJssel, na de ochtendviering in de H. Maria Koningin in Krimpen aan den IJssel met geïnteresseerden ingaan op dit onderwerp uit de online cursus sociale leer van de kerk. Een ieder is van harte welkom om deze bijeenkomst bij te wonen, aanmelden is niet nodig, hetzelfde uiteraard voor de ochtendviering. Het adres en de contactgegevens van de H. Maria Koningin vindt u hier.

Start ochtendviering: 09.00 uur
Start bijeenkomst: 9.45 uur
Vermoedelijke eindtijd: 11.00 uur

Het onderwerp dat besproken zal worden is: de rechten van een migrant uit themaveld 8: migratie en vluchtelingen. Bereid u zich alvast voor op de bijeenkomst?

De video vindt u door hier te klikken
De teksten vindt u door hier te klikken

Heeft u ook een onderwerp dat u graag bespreekt met pastor Flohr en meer parochianen? Laat dit dan weten! Pastor Flohr neemt graag de tijd om met u in te gaan op de diverse onderwerpen die aan bod komen tijdens zijn videopresentaties. Mailt u naar secretariaat@christoffelparochie.nl voor meer informatie.

Het gehele aanbod sociale leer van de kerk vindt u hier.