Eeuwigheidszondag Ringvaartkerk

Op 29 november aanstaande is het Eeuwigheidszondag die het eind van het kerkelijk jaar markeert. In de Nieuwerkerkse Ringvaartkerk herdenkt men tijdens de kerkdienst de gemeenteleden die het afgelopen jaar overleden zijn. Door de maatregelen gebonden ziet de zondag er anders uit. In de ochtenddienst worden familieleden van overledenen als eerste uitgenodigd; als er daarna nog plaatsen zijn, kunnen overige gemeenteleden zich inschrijven. Het aantal plaatsen zal dus erg beperkt zijn maar de dienst kunt u live volgen via www.kerkdienstgemist.nl.

Om toch gelegenheid te geven een kaarsje voor overleden geliefden aan te steken, bent u diezelfde middag tussen 14:00u en 16:00u welkom in de kerk om dat te doen. Dit gebeurt natuurlijk binnen de voorschriften, zoals we die in ons gebouw hanteren. Man hoopt zo tegemoet te komen aan de wens van velen om op deze dag te gedenken. Denkt u daarbij aan een mondkapje?