Eindtijdconferentie met Leen Koster

De Eindtijdconferentie die op zaterdag 27 maart zou plaatsvinden is wederom verzet vanwege de corona maatregelen. Daarnaast zijn er inmiddels zoveel nieuwe ontwikkelingen bijgekomen, dat de Nieuwerkerkse voorgnger tijd nodig had om alles te verwerken, zodat hij dit óók in de "Eindtijd in Beeld Conferentie” kan verwerken.

De nieuwe datum is:
Zaterdag 25 september, 2021.
Aanvang: 10:00 uur t/m 17:00 uur.
Plaats: VEG Het Kruispunt
Goudmos 67A in Nieuwerkerk aan den IJssel.

De conferentie was uitverkocht, maar vanaf nu kunt u zich toch aanmelden. Let op: Vanwege de grote belangstelling kan het zijn dat ik uit zal wijken naar een grotere zaal. U zult hiervan tijdig op hoogte worden gebracht. Aanmelden via https://www.eventsforchrist.nl/.../eindtijd-in-beeld... Kosten registratie 3 euro.

Heeft u zich al aangemeld voor de conferentie die nu wederom verzet wordt? Uw eerdere registratiebewijs blijft gewoon geldig voor de Conferentie van 25 september