Elvis-dienst in Open Hof

Zondag 27 november om 19.00 in Open Hof een Elvis-dienst, geleid door Ds. Fred Omvlee. Hij is Elvis-fan en leidt al 19 jaar Elvis-kerkdiensten.  Gospelmuziek bleef de grote liefde van Elvis, tot aan zijn laatste concert. De boodschap voor ons is: ‘Zelfs al eindig je als Elvis, je valt niet uit Gods hand’. In de Elvis-kerkdienst horen we veel Elvis-gospels, zoals ‘Amazing Grace’, ‘I believe’ en ‘Peace in the Valley’. Verder is het ook gewoon een kerkdienst. We horen en zien natuurlijk Elvis zelf via de beamer, maar de meeste liederen kunnen we live beleven dankzij de medewerking van het Trio LaraLindeFleur en Koor Hemelsbreed.

De muzikale leiding daarbij is in handen van Willem Blonk. De kerkzaal gaat open om 18.30 uur.