Fiets jij mee op zaterdag 22 juni?

Op zaterdag 22 juni bundelen Camino, Centrum De IJssel en Patio hun krachten, in samenwerking met VitaMotionNow, om jou uit te nodigen voor een bijzondere fietstocht. Zorg dat je erbij bent en geef betekenis aan samen fietsen voor leven met en na kanker. De opbrengst van dit fietsevenement komt volledig ten goede aan de activiteiten van de drie centra.

Voor dit fietsavontuur zijn drie mooie routes uitgezet (35, 48 of 80 km), waarbij je steeds een rustpauze kunt inlassen bij de drie centra in Nieuwerkerk aan den IJssel (Camino), Rotterdam Erasmus Ziekenhuis (Patio) en Capelle aan den IJssel (Centrum e IJssel). Onze vrijwilligers staan met open armen klaar om je te ontvangen en te voorzien van iets lekkers.

Datum: zaterdag 22 juni 2024
Starttijd: tussen 9:30 en 10:30 uur
Startlocatie: bij een van de drie centra naar keuze.
Welkom met koffie/thee en iets lekkers.
Finishtijd: uiterlijk 16:00 uur bij je startpunt
Kosten: €12,50 (kinderen tot 12 jaar gratis)
Lunchpakket wordt verzorgd.

Inschrijven kan via dit inschrijfformulier