Gebedsuur Kerk in Nesselande

Vanaf 1 september bent u/jij weer welkom, elke eerste zondagavond van de maand, voor het gebedsuur of stilte-uur in de Kerk in Nesselande.  De kerk is open om 19.15 uur en men begint om 19.30 uur.

Er is gelegenheid voor het inbrengen van eigen dank- en gebedspunten. Men komt samen rondom Gods woord, er is ruimte voor stilte, we zingen liederen en zoeken via verschillende gebedsvormen Gods aangezicht. Jong en oud(er) welkom! Om te noteren in de agenda de data voor het seizoen 2019/2020: 1 september gebed, 6 oktober stilte, 3 november gebed, 1 december stilte, 5 januari gebed, 2 februari stilte, 1 maart gebed, 5 april stilte, 3 mei gebed, 7 juni stilte, 5 juli gebed. Voor meer informatie mail naar nesseklooster@kerkinnesselande.nl.

Kerk in Nesselande, Robert van t Hoffstraat 10, 3059 PN Rotterdam