Gert van Hoef verzorgt liveconcert vanuit de Grote Kerk Genemuiden

Aanstaande dinsdag zal hij een liveconcert geven vanuit de Grote Kerk Genemuiden. Dit zal zowel op zijn YouTube kanaal uitgezonden worden, als op het YouTube kanaal van het Zwier-van Dijkorgel. Het concert begint om 20:00 uur!

Gert van Hoef is op 17 juni 1994 geboren in Barneveld. Op 13-jarige leeftijd ontving hij zijn eerste orgellessen van zijn opa. Van zijn ouders kreeg hij een orgel waarop hij zichzelf wegwijs maakte. In juni 2008 begon Gert te studeren bij mevrouw Daamen, organiste en koorbegeleidster in Barneveld.

In 2010 studeerde hij 18 maanden bij Evert van de Veen, organist in Voorthuizen. In deze periode kwam zijn muzikaliteit tot grote bloei en ontwikkelde hij zijn repertoire zowel in de breedte als in de diepte.

Gert werd reeds regelmatig gevraagd voor optredens en concerten in het gehele land. Zelfs vanuit het buitenland toonde men belangstelling voor de jonge organist. Dit zal mede zijn bereikt door de vele video’s die Gert op YouTube plaatste vanaf het prille begin van zijn muzikale carrière.