Gideonontmoeting 'Alles is Liefde'

Alles is Liefde! Dat is het thema van de komende Gideonontmoeting. We willen met elkaar nadenken over de liefde van God. Wie is God eigenlijk? En hoe staan wij in relatie tot Hem? God is een God van dichtbij. Hij wil heel betrokken zijn op ons en op ons leven, dat belooft Hij in de Bijbel. Wat betekent dat dan voor ons dagelijkse leven? Wat merken wij daarvan en merkt onze omgeving daar ook iets van? Allemaal vragen waar je misschien geen antwoord op hebt. Daarom is het goed is om hier met elkaar over na te denken.

Wil jij hier meer over horen? Ook als je misschien helemaal niet gewend bent om in een kerk te komen?

Juist jij bent dan van harte welkom op 17 november in de Gideonschool in de Esse (Nieuwerkerk a/d IJssel. Want ook voor jou wil Hij een God van liefde zijn! Vanaf 11:00 staat de koffie klaar, we starten om 11:30.