GodOnStage Top2000 Event

Op 1 februari 2020 om 20.00 uur is er een GodOnStage Top2000 Event in de Ringvaartkerk in Nieuwerkerk a/d IJssel. De Top2000 staat boordevol mooie nummers over liefde, hoop en verdriet. Iedereen kent wel een nummer uit de Top2000 en heeft hier een bepaalde ervaring mee. Je eerste kus? De openingsdans van je bruiloft? Een begrafenis? Elke keer als je dat lied hoort, denk je weer even terug aan toen.

De band van God on Stage geeft je de kans om je favoriete nummer live te horen! Op 1 februari aanstaande speelt de Sunday Half Hour band, uitgebreid met muzikanten van buitenaf o.l.v. Hans Vliegenthart popmuziek met een boodschap. “Heb je een nummer met een verhaal? Dat horen we graag! Tijdens de avond kun je zelf je verhaal vertellen, of wij vertellen het voor jou.
Mail ons op top2000.ringvaartkerk@yahoo.com.”

De organisatie gaat voor een ontspannen en gezellige avond in de Ringvaartkerk met een hapje en een drankje en veel goede livemuziek. De toegang is gratis, maar ter bestrijding van de onvermijdelijke onkosten houd men wel een collecte.