GroenGelovig 2021, Online, Livestream

Kom in beweging voor Gods schepping. Op 28 en 29 mei is GroenGelovig er weer, het grootste christelijke evenement rondom duurzaamheid in Nederland. In een interactieve online bijeenkomst denken we aan de hand van het thema 'Aarden' na over hoe je herstel en recht brengt aan Gods schepping. Laat je in verschillende webinars inspireren en ga in gesprek over onze zorg voor de aarde. De presentatie van GroenGelovig ligt in handen van Kefah Allush

In de week van 31 mei – 3 juni bieden alle initiatiefnemers van GroenGelovig ook webinars aan rondom het thema Aarden. GroenGelovig is een initiatief van Micha Nederland, EO, Tearfund, Kerk in Actie, GroeneKerken, ChristenUnie, CGMV, Christen Contact Agrarisch (CCA), A Rocha en Laudato Sí-werkgroep Nederland. Houd de website www.groengelovig.nl in de gaten voor meer informatie.

Programma en tijden:
Vrijdag 28 mei, 20.30 – 21.30 uur - Openingsavond met o.a. Ruth Valerio en Govert Buijs
Zaterdag 29 mei, 10.00 – 12.30 uur - Interactief programma met diverse proeverijen van o.a. Gera van den Berg, Abt Bernardus Peeters, Diana van Veelen en Bert van der Woerd, met optioneel middagprogramma in de natuur.
31 mei – 3 juni, Online webinars.

Let op: delen van het programma zijn voor bestellers na afloop nog enige tijd terug te kijken.