Herfst motor tocht ZuidWest christelijke motorrijders vereniging

“Bij deze willen wij jullie uitnodigen voor de herfsttocht ZuidWest op zaterdag 9 oktober 2021. Het is niet de eerste keer dat wij ( John Mak en Dick van Middelkoop ) een tocht organiseren, dus de startlocatie zou u bekend voor kunnen komen namelijk de Gereformeerde kerk De Lichtkring aan de Dreef 1 te Nieuwerkerk aan den IJssel.

Toch hebben we een geheel andere route weten te maken deze keer, met van alles en nog wat in het programma, provinciaal, kronkelweggetjes, snelle stukken en ook 30km zones om van te genieten. Inloop vanaf  08.45 uur. Om 09.45 uur (stipt) willen wij beginnen. We zouden de C van CMV niet waard zijn als we niet op een Christelijke wijze zouden openen. Nou, dan doen we dan ook van harte.

Om 10.00 uur hopen wij te gaan rijden. De ochtendrit voert langs Gouda, Woerden, Maarsen, Bilthoven en Soest, maar dan over wegen waar vele van u nog niet eerder geweest zijn.  De lunch zullen we gebruiken in restaurant Vliegveld Hilversum aan de Noordweg  43, 1213PW Hilversum. Houdt rekening met de geldende maatregelen zoals het kunnen tonen van je vaccinatiebewijs of negatieve test. De middagrit brengt ons langs Kortenhoef, Horn, Uithoorn, Ter Aar  en nog veel meer moois weer terug in Nieuwerkerk.”

De kosten bedragen € 17,50 voor deze prachtige dag, voor de lunch, koffie, thee en koek. Graag deze overmaken door middel van de betaal link. Dat voorkomt een hoop administratiewerk op de dag zelf.

Opgeven voor deze rit en betalen kan tot uiterlijk woensdag 6 oktober a.s. (tot 20:00 uur)  via de site CMV “OpWeg” Indien je reeds hebt opgegeven en nog niet betaald, doe dat dan  voordat de inschrijving sluit.