Hoop voor Israël tournee

Er is hoop voor Israël, omdat God Zijn beloften aan Israël vervult! Dat is de krachtige boodschap van de concertavond op donderdag 28 november in de Grote Kerk in Dordrecht. Met veel samen zingen, genieten van bekende Israël-liederen en er is een korte overdenking over het thema Hoop voor Israël. Deze unieke avond wil je niet missen!

Wat valt er te beleven?
Koorzang van Christelijk Jongerenkoor Jigdaljahu, onder leiding van dirigent Bert Noteboom, organist Marco den Toom en Lennart Moree op de vleugel. Samenzang met prachtige Psalmen en andere Israël-liederen een korte en inspirerende overdenking van ds. Henk Poot over het thema ‘Hoop voor Israël’.

In de pauze is er een gratis pauzedrankje en dat in de prachtige Grote Kerk in Dordrecht! Bestel je kaarten via www.cvi.nl/hoop