Huisconcert Wilbert Magré

Vanochtend om 10.00 uur speelt Mangre live op zijn Yamaha vleugel vanuit zijn woonkamer met geestelijke liederen. Luister je ook thuis mee met een bakje koffie?

De livestream is te bekijken via: www.facebook.com/wilbert.magre

Wilbert Magré (1992) werd al op zeer vroege leeftijd in aanraking gebracht met de liefde voor muziek door zijn vader, Wim Magré. Vele jaren pianolessen ontving hij van Herman Riphagen uit Heerde.

Als organist is hij verbonden aan de Hersteld Hervormde Gemeente te Doornspijk, de Hervormde Gemeente te Elburg en de Gereformeerde Kerk te Doornspijk. Verder is hij regelmatig op zondag organist in de Diensten Met Belangstellenden in de Engelse Kerk (Begijnhof) te Amsterdam en de Grote Kerk (Loolaan) te Apeldoorn.

De musicus heeft de volgende koren onder zijn leiding: het Young Ladies Choir Rejoice uit Nunspeet, het Noorder Jongerenkoor in Drachten, Christelijke Gemengde Zangvereniging ‘Maranatha’ uit Ermelo, Vocalgroup Undique en het Veluws Mannenensemble. Ook is hij dirigent van het Groot Nederlands Johannes de Heer koor wat bestaat uit 700 leden en in het begin van het jaar repeteert op acht verschillende locaties door het land en daarna diverse concerten geeft.