Interkerkelijke Alpha Youth in Nieuwerkerk a/d IJssel

In Nieuwerkerk aan den IJssel start een enthousiaste groep mensen vanaf zondagavond 6 oktober 2019 een Alpha Youth cursus met meerdere kerken uit Nieuwerkerk. Het is de bedoeling de Alpha cursus voor jongeren van ongeveer 16 tot 20 jaar te organiseren.

Voor wie is Alpha Youth?
Vraag je je af of er meer is? Ben je op zoek naar de zin van je leven? Loop je rond met andere levensvragen of wil je meer te weten komen over het christelijk geloof? Dan is Alpha Youth echt iets voor jou!

Wat is Alpha – Youth?
Met andere jongeren ga je, tijdens 8 interactieve meetings, op zoek naar antwoorden. Je eet gezellig samen. Daarna luister je naar een kort, inspirerend fimpje en praat je daar met z’n allen over door. Geen vraag is te gek om te stellen.

Waarom?
Je ontmoet leuke, nieuwe vrienden. Je denkt samen na over 10 inspirerende topics. Iedereen komt met zijn eigen vragen, verhalen en ideeën. Daar is alle ruimte voor. En het is helemaal gratis!

Ben je enthousiast, bel of Whatsapp met Lilian Bauer, 06 37405236