Jaarlijkse avond NPV 'Ontmoetingen Onderweg'

Jaarlijkse avond van de NPV [Nederlandse Patiënten Vereniging] met PCOB-Zuidplas. Dinsdagavond 17 oktober, Hervormd Kerkelijk Centrum Zevenhuizen. Deze avond wordt u als kerklid gratis aangeboden door de genoemde organisaties. De gastspreker is drs. Pieter L.de Jong met het thema: Ontmoetingen Onderweg. Hij vertelt over zijn ervaringen en ontmoetingen met vele verschillende mensen in verschillende omstandigheden. Hij schreef verhalen en columns die even kleurrijk zijn als het leven zelf. Hij inspireert hiermee om je ook onder de mensen te begeven en naar hen te luisteren in de ontmoeting. De avond geeft een prachtige invulling aan het PCOB motto ‘omzien naar elkaar’ en natuurlijk het vrijwilligerswerk van de NPV.

Inloop vanaf 19.30, aanvang 20.00 uur. Aanmelden niet nodig, u bent hartelijk welkom.