Jongeren in actie 2021 organiseren icebucketchallenge

Twaalf Nieuwerkerkse jongeren uit de Ringvaartkerk in Nieuwerkerk a/d IJssel hebben medio 2021 een reis naar Tanzania geplant om de lokale bevolking te ondersteunen met het bouwen van een schoolgebouw en daarnaast diversen activiteiten te ondernemen met deze mensen (https://www.geloofinnieuwerkerk.nu/nieuws/nieuwerkerkse-jongeren-naar-tanzania). Zij organiseren diversen acties om de kosten te dekken en hun nieuwste actie is de Ice bucket.

“Het einde van 2020 is bijna in zicht en we willen natuurlijk het nieuwe jaar weer fris en fruitig beginnen. Het liefst hadden we dit willen doen met een nieuwjaarsduik, maar het is helaas niet mogelijk om dit te realiseren binnen de huidige coronamaatregelen. In de plaats daarvan gaan we een icebucketchallenge doen. Hiervoor zijn wij natuurlijk op zoek naar sponsoren. Wilt u ook doneren? Gooi die stofzuigerzak leeg en voel nog even tussen de bank want al die kleine beetjes helpen!”

Op 1 januari 2021 kunt op de facebook site van de jongeren (Jongeren in Actie 2021) en Instagram genieten van hun inspanningen. Dan zal het goede doel en de challenge bekend gemaakt worden.