KBO Kerstviering

Het KBO verenigingsjaar wordt weer met een kerstmiddag afgesloten. Zo zijn ze genoeglijk bij elkaar. Inloop vanaf 14:00 uur in de Sint Josephkerk aan de Kerklaan in Nieuwerkerk a/d IJssel; 14:30 uur opening door pastor Gerda Martens met gebed en een kerstverhaal. Om 15:00 uur een aperitief in de Ontmoetingsruimte met aansluitend (om ± 16:00 uur) een broodmaaltijd. De middag wordt om circa 17:00 uur afgesloten.

De kerstviering is voor leden gratis (m.u.v. de drankjes) en introducees betalen € 4. De drankjes kosten € 1,= per stuk.
AANMELDEN uiterlijk zondag 10 december is voor leden en introducees verplicht i.v.m. de inkoop en de voorbereidingen.

U kunt mailen naar zuidwi@telfort.nl onder vermelding van uw naam en telefoonnummer.