Kees Posthumus 'Geloof en een hoop zonnepanelen'

Vrijdag 20 januari om 20.00 uur treedt Kees Posthumus op in de Ringvaartkerk in Nieuwerkerk a/d IJssel met zijn programma ‘Geloof en een hoop zonnepanelen’. Dit programma rondom geloof en duurzaamheid is een interactieve show met verhalen, interviews, muziek, zingen en koken. Kees maakte dit programma als een theateruitwerking van zijn gelijknamige boek waarin diverse groene kerken vertellen wat dat ‘groen­zijn’ inhoudt.

Na het programma is er gelegenheid tot nagesprek met een drankje en een nootje. De avond is nadrukkelijk bedoeld voor iedereen in Nieuwerkerk en daarom geprogrammeerd in de Week van Gebed voor de Eenheid van de Christenen, zie pag. 6. Toegang is gratis. Wel is er na afloop een collecte voor de onkosten. De zaal is open om 19:30.