Kerkcafe 'Ontmoeting en gesprek in de kerk'

Het kerkcafé van de Protestantse Ringvaartkerk in Nieuwerkerk a/d IJssel mag zich verheugen in een groeiende belangstelling. Daarom heeft men ook dit seizoen weer vijfmaal op vrijdag een kerkcafé.

Tijdens het kerkcafé wordt er – uiteraard onder het genot van een drankje – een aanzet gegeven voor een gespreksonderwerp. Dit kan van alles zijn: een verhaal, een gedicht, een lied, een spel of iemand vertelt over zijn hobby of over een maatschappelijk thema. Duur van een dergelijke presentatie is circa 15 minuten.

Een groot succes afgelopen jaar was de pubquiz. Die zal ook dit seizoen weer teugkomen. Diverse groepen in de kerk hebben al een avond geadopteerd. Het kerkcafé is open vanaf 20.30 uur. Het programma start ca. 21.00 uur. Data: vrijdag 25 oktober, 29 november, 3 januari (nieuwjaar café), 21 februari en 27 maart.