Kerst-evangelisatieactie Het Kruispunt

De Volle Evangelie Gemeente Het Kruispunt in Nieuwerkerk a/d IJssel wil kerk in de wijk zijn en trekken op zaterdag 14 december twee uur lang door de wijk om bewoners een gezegende kerst toe te wensen en een kerstsetje aan te bieden. Het kerstsetje zal bestaan uit: een wenskaart, flyer kerstsamenzang/kerstfeest en een aardigheidje.

Hiermee geeft de gemeente inhoud aan hun visie & kernwaarden waarvoor ze staan: “Dienstbaarheid naar de ons omringende wijken (speerpunt). Door het ontwikkelen van externe diaconie en verschillende op de omgeving gerichte activiteiten willen we hier in toenemende mate vorm aan geven. Zo ook is gemeente Het Kruispunt een zendingsgerichte gemeente. In dit verband zijn er zendingsreizen naar diverse landen (Matt. 28:19).”

Zaterdag 14 december, van 13.30 tot 15.00 uur. Start vanaf het kerkgebouw aan het Goudmos in Nieuwerkerk a/d IJssel.