Kerst met Lucas & Pearl

Op 18 december geeft Lucas Kramer samen met Pearl Jozefzoon een kerstconcert in Strijen. Kijk voor meer informatie op onze concertpagina of op www.zingenindekerk.nl.

Via zingen in de kerk kunt u zich als gemeente inschrijven op een concert van een artiest, die vervolgens bij u op locatie komt optreden. Het unieke van dit concept is dat het voor u als organiserende gemeente gratis is. Wel moeten de bezoekers een ticket bestellen, maar de kosten voor de organisatie en de artiest komen voor rekening van zingen in de kerk.

Voor een optreden van een bekende artiest zijn mensen nog steeds bereid om een avondje vrij te maken. De artiesten die u via zingen in de kerk boekt zijn allemaal christelijke artiesten. Dat betekent dat het optreden met name interessant is voor mensen die nog enige binding hebben met het Christelijk geloof. Het concert biedt een mooie gelegenheid voor gemeenteleden om deze mensen uit hun netwerk uit te nodigen om samen het concert te bezoeken.

In de Grote Kerk, Kerkstraat 48, 3291 CJ Strijen, Aanvang: 20:00.