Kerst met Sela in de Laurenskerk - Immanuel, God is met ons

’De maagd zal zwanger zijn en een zoon baren,

en men zal Hem de naam Immanuel geven,’

wat in onze taal betekent: ‘God is met ons’.

NBV21, Mattheus 1 vers 23

Sinds de 4e eeuw na Christus, ergens tussen het jaar 300 en 400, vieren christenen samen de geboorte van Jezus. Vanaf dat moment zal die rijke belofte uit het boek Jesaja, herhaald door de evangelist Mattheus, hebben geklonken. Jezus is geboren, Gods grote belofte is vervuld.

Voor wie nog niet eerder is geweest: een kerstconcert van Sela is een avond waar we samen deze magnifieke gebeurtenis herbeleven. Verstild, intiem, groots en feestelijk. Een (meezing)concert waar je de verbinding voelt met andere christenen om je heen. Samen God loven met een programma van nieuwe én bekende Sela-liederen in combinatie met oude vertrouwde kerstliederen.

Rotterdam, Grote of Sint-Laurenskerk, dinsdag 19 december 2023, 20:00 - 22:15 uur